ثبت نام پذيرفته شدگان كارشناسی ارشد سال 1395 دانشگاه فردوسی مشهد

 

ضمن عرض تبريك به مناسبت پذيرش شما در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه فردوسي مشهد، به اطلاع مي‌رساند مراحل ثبت‌نام در اين دانشگاه به شرح ذيل مي‌باشد:

گام اول: ثبت‌نام الكترونيكي شامل دو مرحله زیر:

مرحله اول: اسکن مدارک زیر و ذخیره آن:

1. عكس تمام‌‌ رخ‌ 4×3 تهيه‌‌شده‌ در سال‌ جاري‌ با رعایت شئونات اسلامی

2. صفحات 1و2 وصفحه توضیحات شناسنامه

3. كارت ملي ( پشت و رو)

4. مدرك كارشناسی: یکی از مدارک زیر

1- دانشنامه وریزنمرات

2- گواهی نامه موقت

3- گواهی معدل (درصورت عدم امکان دریافت مدرک دانشنامه یا گواهینامه موقت)

4- مدرک كارداني براي پذيرفته‌شدگاني كه فارغ‌التحصيل مقطع كارشناسي ناپيوسته مي‌باشند.

5- مدرك مشخص‌كننده وضعيت نظام وظيفه (با توجه به مندرجات صفحه 3 راهنماي آزمون ورودي تحصيلات تكميلي (دوره‌هاي کارشناسی ارشد ناپيوسته داخل دفترچه شماره 1) سال 1395 _ بخش مقررات وظیفه عمومی )

6- حكم مرخصي سالانه يا موافقت كتبي و بدون قيد و شرط سازمان متبوع براي كارمندان دولت با امضای بالاترین مقام اجرایی.

7- گواهي رتبه اولي تاييدشده توسط دانشگاه يا موسسه آموزش عالي محل اخذ مدرك كارشناسي ارشد (مربوط به پذيرفته شدگان سهميه رتبه اول)

حجم هر فايل بايد كمتر از 500 كيلو بايت و با فرمت image/jpg باشد.

مرحله دوم: ثبت نام الکترونیک:

مراجعه به سایت مدیریت آموزشی دانشگاه به نشانی http://reg.um.ac.ir منوی پذیرفته شدگان سال 1395 طی روزهای پنجشنبه  11 شهریور  لغایت شنبه 20 شهریور ماه 95 وانجام ثبت‌نام الكترونيكي واخذ پرینت رسید

ضمنا در زمان ثبت نام الکترونیک می بایست مبلغ 150000 ریال به صورت پرداخت الکترونیکی از طریق لینک مربوط بوسیله کارت های عضو شبکه شتاب بابت صدور کارت دانشجویی پرداخت شود.

. شروع کلاسها مطابق تقویم آموزشی سال 96-95 ازتاریخ  20 شهریور ماه 95 می باشدوشرکت دانشجویان در کلاسهای درسی ضروری است.

گام دوم: ثبت‌نام حضوري (تحويل مدارك):

پذيرفته‌شدگان محترم مي‌بايست پس از انجام ثبت‌نام الكترونيكي با همراه داشتن اصل تمامی مدارك اسکن شده و رسید ثبت نام الکترونیکی از روز شنبه مورخ 20 شهریور ماه 95 تا روز چهارشنبه  14 مهر ماه 95 مطابق برنامه اعلامی در وب سایت دانشکده مربوطه

www.um.ac.ir/Faculty.html ) ،

به آن دانشکده مراجعه و نسبت به تحویل مدارک لازم اقدام نمایند. کارت دانشجویی در تاریخ 20 شهریور 95 در اداره آموزش دانشکده آماده تحویل به دانشجویان می باشد.

پذیرفته شدگان پردیس بین الملل دانشگاه دقت نمایند بایستی قبل از ثبت نام حضوری جهت تحویل چک به نشانی خیابان احمد آباد، بولوار رضا، رضای23 واحد حسابداری پردیس بین الملل مراجعه وپس از تایید رسید ثبت نام الکترونیکی به دانشکده مربوط مراجعه نمایند.

پرداخت شهریه علی الحساب برای دانشجویان دوره نوبت دوم:

پرداخت شهریه برابر مبلغ 12.000.000 ریال از طریق ، منوی مالی، زیرمنوی پرداخت الکترونیکی، انتخاب گزینه شهریه نوبت دوم در پرتال دانشجویی. قابل پرداخت با تمامی کارتهای عضوشبکه شتاب.( نشانی پورتال http://pooya.um.ac.ir)

پرداخت شهریه علی الحساب برای دانشجویان مجازی:

پرداخت شهریه برابر مبلغ 14.000.000 ریال برای پذیرفته شدگان رشته های مهندسی ومبلغ 12.000.000 ریال برای پذیرفته شدگان رشته های علوم انسانی از طریق ، منوی مالی، زیرمنوی پرداخت الکترونیکی، انتخاب گزینه شهریه دانشجویان مجازی در پرتال دانشجویی. قابل پرداخت با تمامی کارتهای عضوشبکه شتاب.( نشانی پورتال http://pooya.um.ac.ir

یادآور می شود مبالغ مذکور بخشی از شهریه نیمسال اول 96-95 می باشد وباقیمانده شهریه بایستی در طول نیمسال پرداخت گردد. ضمن اینکه مبالغ واریزی در صورت انصراف صرفا تا تاریخ ثبت نام حضوری اعلامی توسط دانشکده قابل برگشت می باشد وپس از آن هیچ مبلغی عودت نخواهد شد.

پرداخت شهریه علی الحساب برای دانشجویان پردیس بین الملل:

پرداخت شهریه برابر مبلغ 41400000 ریال از طریق ، منوی مالی، زیرمنوی پرداخت الکترونیکی، انتخاب گزینه شهریه دانشجویان پردیس بین الملل در پرتال دانشجویی. قابل پرداخت با تمامی کارتهای عضوشبکه شتاب.( نشانی پورتال http://pooya.um.ac.ir) (نشانی وب سایت پردیس ic.um.ac.ir می باشد)

تذكر1 : از تمامي پذيرفته‌شدگان گرامي تقاضا مي‌شود از مراجعه حضوري به دانشگاه قبل از تاريخ‌هاي اعلام‌شده خودداري فرمايند.

تذكر2 : ثبت‌نام الكترونيكي و حضوری براي كليه پذيرفته‌شدگان الزامي بوده و عدم ثبت‌نام در تاريخ‌هاي اعلام‌شده به منزله انصراف از تحصيل خواهد بود.

تذکر3 : انتخاب واحد كليه دانشجويان به صورت گروهي و توسط اداره آموزش دانشكده و بدون نياز به حضور دانشجو انجام خواهد شد.

تذکر4 : پذیرفته شدگان درحال انجام خدمت مقدس سربازی، لازم است به مدیریت آموزشی دانشگاه فردوسی جهت دریافت نامه درخواست ترخیص ازخدمت مراجعه وهنگام ثبت نام حضوری، نامه ترخیص از خدمت صادره از معاونت وظیفه عمومی محل اعزام خود را همراه با سایر مدارک ثبت نامی تحویل دانشگاه نمایند.

تذکر5 : طلاب گرامی، لازم است جهت دریافت درخواست اعلام موافقت حوزه علمیه به مدیریت آموزشی دانشگاه فردوسی مراجعه وهنگام ثبت نام حضوری، موافقت نامه حوزه علمیه را همراه با سایر مدارک ثبت نامی تحویل دانشکده نمایند.

 لینک ثبت نام :

 

 index2  ثبت نام الکترونیکی

adr

پاسخ آنلاین :

امروز :
ماه :
ماه قبل :
بازدیدها :
۲۳۹
۶۳۲۷
۱۳۱۵۷
۵۲۸۹۶۳